You know what?/Try it

JAG MÅ INTE HA STÅTT LÄNGST FRAM UNDER HELA SPELNINGEN, MEN JAG STOD FAN LÄNGST FRAM UNDER DETTA FANTASTISKA FRAMTRÄDANDET!

Det var efter "Walking in..." som vi blev överlyftna, under "Precious". Trycket under "Walking in..." var så jävla kraftigt att jag egentligen inte skulle klarat det. Antar att det var här mina revben knäcktes och blev till mos. Men jag tänkte

"Fan heller. FAN heller att jag tänker bli överlyft under låten som formade och hjälpte mig under hela min barndom. F-A-N heller!!!"

Sedan när trycket blev så kraftigt att jag helt ärligt trodde att jag skulle dö vilken sekund som helst, fanns det ingen annan lösning än att skiljas från mina hjältar. Men vi hade ju underbart ändå...
Men som sagt...

JAG MÅ INTE HA STÅTT LÄNGST FRAM UNDER HELA SPELNINGEN, MEN JAG STOD FAN LÄNGST FRAM UNDER DETTA FANTASTISKA FRAMTRÄDANDET!

 Depeche Mode, live @ Arvikafestivalen. 090703. "Walking in my shoes"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0