Words/Love

Är fortfarande lika lyrisk och överlycklig över att jag skall få se mina bebisar igen.
Har snackats en del om att de skulle komma tillbaka för 3 spelningar in Sweden på DM's forum, ända sedan Arvikafestivalen. Dock var det inget säkert och ingen som direkt vågade vara 100 på något. Men vi hoppades, oh vad vi höll tummarna!

And it worked, nu kommer dom tillbaka och för min del blir det åtminstone 2 spelningar, Malmö n' Götet.
Åh fan vad jag längtar!

Hoppas allt är bra med er babes, sorry att jag är sämst på att uppdatera, min laptop är typ sönder, har något virus eller något, I guess. Så jag får snylta på min brorsors och morsans datorer... Bröl.

<3.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0