Tour of the universe

På tisdag börjar skolan och jag är verkligen inte beredd.
Studieförsäkran är iallafall inlämnad, imorgon sitter jag 08:45 framför ticnet och köper Malmöbiljetten. Gbg så fort mer $$$ kommit in.
Idag satt jag vid vår gamla dator och var nostalgisk. Hittade skitmånga skitbra DM-songs jag inte visste fanns på den gamla skruttdatorn som fan inte varit använd på hur många år som helst.
Lite "A broken frame". Lite "Black Celebration".

Och ja. Imorgon klipps en cirka decimeter av håret, bort med det slitna. Sedan i veckan, when, återigen, $$$ kommit in, blir det ljust. Updates and pictures on that will come.

Just nu känns allting väldigt förvirrande skall ni veta. Men jag mår ändå stabilt, och jag tror att det mesta kommer kännas bättre när skolan går igång och, främst, DM-biljetterna är köpta. Hoppas vi.

Puss på er.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0