That's what I get

Här ligger jag i sängen tjugo i två på natten.
"That's what I get" snurrar i hörlurarna, jag njuter samtidigt som mina mage ständigt påminner mig om smärtan.
Hey, what to do förutom to ignore? - Exactly.

Seriöst, finns det någon musik som kan, åtminstone bara snudda, vid M's perfektion, är det Trent's.
Alltså, I mean, the lyrics, the sounds. Texten till "That's what I get" är så jävla perfekt och klockren att jag typ vrålar. Perfekt beskrivning av relationer. Kärlek som vänskap. Oh yes.

Imorgon blir det jobbigt samtal plus jobb. Och så måste jag börja kolla upp om Malmö fucking högskolas hemsida vill samarbeta med mig nu då. Snart börjar plugget igen ju.

För övrigt blir jag 21 om 5 dagar. Så fucking skönt. Waaay skönare än att fylla 20. Sure, 20 var nice and all, men 20 är egentligen no-thing, visst Systemet and all, men I mean... 21. 21 är bigger. Nu är man vuxen. Nu skall man vara mogen och fungera. Haha, good lakk.
Så, nu har jag uppdaterat här.

Nej, mer NIN!

<3
/Liv.

Best lyrics:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0