Sitter vid mors dator, därav bilden

Sitter här och lyssnar på "You're my best friend".
Ja, Queen. Ni som inte visste det ryter jag åt. Skärpning skärpning på Queen-kunskaperna.

Om en kvart går min lilla buss in till stan. Posta brev till polisen (inget farligt, behöver bara få ett utdrag från mitt straffregister så att jag kan få praktisera på någon skola i höst), handla Gott take away-kaffe. Har saknat Espresso House...
Sedan måste jag köpa hårinpackning. Fast den jag använder är fittdyr. Men mitt hår gråter just nu, så jävla slitet! Får se om jag köper det idag, kommer ju mer pengar nästa vecka så jag kan iofs lika väl köpa det då...
Men jag skall klippa mig idag! Inget megaklipp, kanske en decimeter. Och nej, det är inte mycket, inte på mig iallafall. Har så jävla långt hår just nu.

Dock blev det s-j-u-k-t slitet efter Arvika! Alltså, Really Slitet. Högra sidan är kortare än den vänstra, tappade säkert sju kilo hår efter att ha kammat och tvättat fågelboet när jag kom hem. Så I need to klippa det kortare, ser både friskare och snyggare ut. Just nu kan jag knappt ha utsläppt, vill ju inte skrämma livet ur folk...

Nu: Audioslave. SÅ 2006. SÅ bra. Chris Cornell, alltså... han kan... sjunga... ganska... bra?
Haha, joke joke. Jag är skittrött.
När jag kommer hem skall jag rensa mitt stackars rum, sedan blir det lätt Sims 3 eller något i den stilen.

Puss på er.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0