Just another friday

Har verkligen haft så extremt, otroligt tråkigt sedan tisdags. Alla har varit upptagna, förutom en själv som inte blir busy förens den 1/9. Inget mer jobb, ingenting. Just at home, by the computer.
Så ja, jag längtar verkligen efter att få börja plugga.
And next week when the money comes, blir det, efter alla jävla skulder + hyran, ett litet besök hos frisören. Eller snarare ett Megabesök hos frisören. När jag går där ifrån skall ingen känna igen mig. Eller min hårfärg iallafall. Behöver en stor förändring, är Så trött på denna stora mörka kaluffs. Tänker ljust, ungefär min naturliga, fast mer åt det brunaktiga hållet, dock fortfarande ljust. If you know what I mean.

Idag blir det hemmakväll (Ovanligt? Haha), lite gottis och typ... "Sagan om ringen". Går ju på TV...
Plus lite Led Zeppelin, vars namn står på tröjan jag för tillfället bär. Mamma vann en SKITstor LZ-t-shirt när hon hade någon tävling på jobbet... Den är för stor för alla, även mina brorsor, så den blir som en slappe-tröja man bär omkring här hemma, helst utan BH under, för att den skall bli den ultimata slappetröjan. You know.
Hm. Sorry för den, för er, ointressanta informationen.

Now, on with the weekendstuff. Imorgon blir det Mods. Yes, you heard right! Älskade Mods öppnar imorgon, och självklart kommer vi i stammisgänget att vara på plats! Lite förfest hos E, sedan drar vi till älskade lilla Mods med alla väggar prydda av bilder på Depeche Mode. Lovely.

Hoppas ni alla får en skön helg, stressa av, just slappa! Det är nog det bästa rådet jag kan ge er... Hah.

Puss.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0