Peace wiiiill coooome to me...

Om det stämmer.
Om det blir Depeche Mode + Chris Cornell + PEARL JAM i sommar.

Om det stämmer.
Jag får tårar i ögonen bara av tanken på det.
Både att jag kanske kommer att få se alla, verkligen ALLA, som under min uppväxt blev som mina föräldrar i brist på egna.
Men även över PEARL JAM. Jag vet inte vad jag ska skriiiiiiiiiva. Sitter och stirrar in i väggen och försöker komma på några vackra meningar som skulle kunna förklara det, dock går detta inte så jävla bra.

DEPECHE MODE
CHRIS CORNELL
PEARL JAM

Just nu älskar jag allt och alla, så jävla mycket.
Och återigen - TACK Lukin.

Se världens sötaste video nedan. ^^ Från inspelningarna av "Sounds of the Universe"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0