Påskröv

Glad påzk!

Sitter och doftar "Fairy Dust".
Alltså, Paris Hilton (skrev nästan "Perez" av gammal vana...) 's nya parfym.
Man fick med ett smakprov i senaste Cosmo (vilket jag enbart köpte på grund av att L.C var på framsidan och ett reportage om henne där inne).
Annars hatar jag svenska Cosmopolitan. Så B. Nej, nej.

Idag, nu om typ en timme, drar jag till farsan.
Yeah, you heard right.
Han ringde häromdagen. Ungefär såhär löd vårt samtal:

Far: "Jag tänkte bara höra om du och --- (min bror) skulle vilja komma över på påskmiddag på lördag?"
Jag: "Kanske det."
F: "'Kanske'? Varför bara kanske? Hade inte varit roligt om vi alla var samlade?"
J: "Ja, men pappa, jag såg dig flera gånger förra veckan ute på stan med massa alkisar och knarkare. Du måste förstå att jag kanske inte är så jättesugen på att träffa dig då... Inget illa menat, men det kändes verkligen,  det var inte kul att se dig där."
F: "Nej, det förstår jag. Jag ska ändras..."

AND SO ON!
BULLLLLLLLLLSHIT är min enda kommentar till detta.
Dock pallar jag inte med att han skall ringa tusen gånger i veckan framöver och klaga och sprida ångest bara för att jag tackade nej till en meningslös, patetisk påskmiddag, så jag fick ge mig, säga ja, göra honom nöjd, få honom att tro att han vunnit mitt förtroende igen.
Men no, no, dad. Mitt förtroende till dig försvann... tja, jag var kanske 12?



Men nu skall jag inte förstöra er påskafton, ni som läser. Käka nu mycket godis och ägg tills ni blir hårda i magen och får sitta på toa i flera timmar utan att få ut något. Hahah, snäll jag är, va?

Här nedan är min påskpresent till er, låten som fick min mamma att rysa som en liten gnu och skrika "FY FAN VILKEN JÄVLA RÖST HAN HAR!!!!".
Me? I was nöjd, nöjd att jag äntligen fått någon i min familj att haka på Pearl Jam-tåget. Hahahah.


SPOLA FRAM TILL 3:55  OCH KOLLA FRAMÅTOM NI VILL UPPNÅ RYSNING PÅ HÖGSTA MÖJLIGA NIVÅ, VILKE PIPA!

Återigen - Glad Påsk!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0