Min mamma är ett retard

... hon äter faktiskt mediciner som heter Retard. I know, hemskt som fan. Haha...


Det började litet, som ett litet "What the... wait a sec!".
Man anande, men skrattade sedan lite för sig själv, idiotförklarade sig själv över att man ens tänkte tanken.

Men idag, för kanske femton, tjugo minuter sedan.
Mor och jag ligger i varsin soffa med varsin laptop i famnen.
Vi snackar om något, minns nu inte vad, men av någon anledning kommer in på Pearl Jam.
Och vet ni vad hon utbrister??

"Vi måste spara ihop pengar till när Pearl Jam kommer till Europa nästa gång" (alltså, nästa gång efter deras skitkorta visit i augusti).

Jag stirrar på henne förvånad, utbrister:

"Va?? Gillar DU Pearl Jam?!!!?"

Varpå hon lugnt svarar, nästan med en kränkt röst:

"Det har jag alltid gjort! Enda sedan du började spela deras musik för mig!"

OKEJ...
Min största fråga är nu; VARFÖR har du ikke berättat detta innan?

Kviiiiiinna.


Men I love it, love you och nu kan vi rocka tillsammans på en PJ konsert inom en snar framtid! :D

Den får gärna hålla den här klassen (vilket jag är helt övertygad om att den kommer att göra):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0