In Chains

Spoiler från nya skivan, och en av få låtar jag hört. Inget nedladdat, både för att ja, Reinfeldt tar sig i röven och den nya lagen poppat upp, men även för att jag egentligen ville vänta tills skivan släpps. Allt jag hört är från youtube.
Dock gav jag mig friheten att lyssna på fyra låtar från skivan, och behöver jag ens nämna att jag är Jävligt glad över att en av låtarna jag valde att lyssna på var öppningslåten på plattan, "In Chains"?

ÄLSKAR introt, ÄLSKAR soundet, det är lite sådär tungt, i härligt SOFAD-stuk, ÄLSKAR Dave's röst. Detta är Depeche Mode. "Playing the Angel" var magisk, men något säger mig att "Sounds of the Universe" kommer vara miltals bättre.

SÅ, om ni vill lyssna, klicka på videon nedan, men om ni vill vänta, do so. Jag tänker inte lyssna på fler låtar från skivan förens den kommer ut, fast hela plattan finns ute på youtube (rätt tråkigt egentligen...).
Jag älskar den här låten, fullkomligt underbar.

"In Chains", som sagt.



Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0