Aftonbladet - häng er!

En paranoid f.d. extrem hypokondriker som mig går in på Aftonbladets skithemsida och läser

"Nu har svininfluensan kommit till Norden - två fall i Finland! 5 på den 6-gradiga skalan! Minst 159 har dött i epidemin"

Klart man bli panikslagen, åtminstone jag. Min kropp reagerar, och jag hinner tänka "jag ska nog inte åka till jobbet imorgon, om jag skulle smittas av någon på bussen", när jag ser en läsares kommentar.

De som har dött är gamla, små bebisar eller folk med dåligt immunförsvar. För de med normalt immunförsvar är det som en mildare form av influensa än vad vi nordbor är vana vid.

Det enda jag kan säga är: FUCK YOU, AFTONBLADET! Fuck you för at orsaka mass- panik och rädsla.
Fy fan för er, FY FAN! Nu bojkottar jag Aftonbladet, join me in my hate-dance.


FUCK YOU.

/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0