Happyfukingness

20
12
8

Jag är 20 år.
I tolv år har jag väntat.
Om 8 månader, äntligen.

DM. Alltså. Jag vet inte. Fick veta det igår, kunde inte få ut ett ord. Amanda och jag gick ut på min balkong, tog en cigarett som knappt gick att bli rökt, och skrek lite. Lite bröl. Det behövdes.
Men det hjälpte inte riktigt. För jag sitter fortfarande här och vet inte riktigt vad jag ska känna.
Jag är lycklig, så jävla lycklig. Men samtidigt rädd. Jag menar, det är ju Depeche Mode.
Så många turer som jag har haft med det bandet, turer som innehållt alla känslor som finns, det känns konstigt.
Två gånger blir det, minst. Arvika och Köpenhamn. Haha, jag ska på Arvikafestivalen nästa år.
Det närmaste festival jag kommit innan är Siesta, och det var during the time when det var en liten skitfestival, fast det är det väl fortfarande, som typ hundra pers kom till.
Nu ska jag på "Arvika '09", sådär fult som alla poppare skriver det. Haha, det är så jävla komiskt, men jag gör vad fan som helst för DM, åker till vilken skitfestival som helst.

Jag kan inte förstå det... känslan som kommer infinna sig hos mig... jag vågar knappt känna efter i förväg... jag ska nog skita i det.

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
förlåt,
men det är så jag känner mig just nu. Repeat:
MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH


Amanda, Lykke, jag, Depehe Mode = SEX

Då denna nyhet är det bästa som hänt mig sedan Chriskonserten, alltså på ett och ett halvt år, hyllar jag denna nyhet med följande video, "Behind the wheel", från "Touring the angel"-DVD'n. Så vackert och så bra, och adda då att jag ska SE, HÖRA, FEEL them inom loppet av åtta månader. FAN JAG KAN INTE FATTA DET!

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nonono, Arvika är inte skitfestival. Sålänge man bor på lilla campingen där man faktiskt får sova och att man går på fina promenader bland hästar och sjöar där i skogen!

Jag blev så glad när jag fick pressmeddelandet om DM, har skrikit konstant sen dess :D

2008-10-07 @ 22:13:18
URL: http://vendelay.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nonono, Arvika är inte skitfestival. Sålänge man bor på lilla campingen där man faktiskt får sova och att man går på fina promenader bland hästar och sjöar där i skogen!

Jag blev så glad när jag fick pressmeddelandet om DM, har skrikit konstant sen dess :D

2008-10-07 @ 22:13:38
URL: http://vendelay.wordpress.com
Postat av: h

ahh arvika är ju bäst. jag och arvid var där för typ två år sedan. roligast. kanske också ska åka upp dit då. OM JAG HAR PENGAR KVAR FRÅN LONDON

2008-10-10 @ 20:11:03
Postat av: liv

sandra - nej, alltså, jag kan ju inte vara 100% sure på att det är en skitfestival, har ju inte ens varit där själv... men jag har bara fått den feelingen, eller att det åtminstone inte är en festival "i min smak", eller vad man ska säga... haha. :P

men skoja min doja, de första tre dagars biljetterna som dom släppte idag tog slut på typ nolltid. iallafall de som kostade 900, min friend skulle beställa, hon klickade in MAX fem sek efter släppet, och de var slutsålda. hon hann inte heller köpa de för 1000, så hon fick boka de för 1200-... sucky.

men det kan väl inte vara ALLA tredagarsbiljetter dom släppte idag... ? känns wierd isåfall...

ja, det ska bli sjukt ball! jävlit mäktigt! ^__^



holly - nice nice. ja just det, london! wiwi. när anmäler man sig till kurserna och så? eller kan man det fortarande? fan vad kul om du hade henkat på depeche mode! vi ska köa möelänge. iallafall amanda, she's a dmfreak, you know... haha. we're such nerds. :P

2008-10-13 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0