Man vill ju bara pussa allt och alla

This is what I want to kiss:

¤ N.E.R.D i december i Stockholm. Nästan helt bestämt nu. PUSS alltså. Helt jävla sjukt!
¤ Viva La Bam. Kollat på alla säsongerna de senaste dagarna. Bäst, always have been, always will be.
¤ Depeche Mode. Har nog inte riktigt infinnigt sig hos mig, sure det har det på Ett sätt, men inte det där crash bang boom jävlar! Inte än. Men det kommer, det kommer.

This is what I want to kick in the butt:

¤ Jag har huvudvärk.
¤ Jag har fucking kvinnoproblem, yah know. Den är fett sen och just IDAG ska den komma och säga "Tja!". Thanks.
¤ Inga PJ-news... Bara det där om nästa sommar, men det kan bara ha varit ett rykte... I sure don't hope that, men ja... man vet aldrig. Men jag vill veta något... Nu. :'( :*

Nu sätter jag på lite PJ Harvey på iTunes för att komma in i kvällens roll. Hoho.

Ha en go' fredagkväll!

Peace.
/Liv.


Me tonight. Dock inte lika smal och snygg, MEN ÄNDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0