ABC

Här sitter jag och lyssnar på Nickelback... HAHAH.
Sitter vid storebrorsans dator, därav valet av musik... Dock är det jefligt chockande att han hade en Nickelbacklåt på sin dator... verkligen inte hans typ av musik...

Fick U på min fucking hemtenta. Thanks for that. Men det är ju så jähähähävla svårt! Så från och med typ slutet av nästa vecka/början på veckan därpå, kommer jag sitta i två veckor i sträck och skriva hemtenta+omtenta.
OH HOW WE LOVE IT.

Idag köpte jag "Daisy" i body butterform. Marc Jacobs alltså, för er som är ute och cyklar på tröga cyklar.
Marc är bäst. <3

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, imorgon ska jag rensa framsidans rabatt med morsan (ja, jag är hemma hos morsan nu, H kom ner för en liten helgvisit...), läsa en dikt i en temamässa, samt hänga på Ariman, den "veckoliga" (?) söndagsfikan. Fast fan det funkar egentligen inte, det är inte så att jag och A aldrig är på Ariman annars, haha, nej verkligen inte, vi är väl där, tja, 3-4 gånger i veckan. Varje vecka. Men vadååådå, det finns fan inget annat place här i Lund att hänga på (förutom Ebbas skafferi eller vad fan det heter... typ Ariman, fast fräscht. HAHAH...), och dom har skitmycket sprit i sina Cosmopolitans. Det gillar vi.

Ha en pussig och kramis lördagskväll, y'all! :*

Peace.
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0