Perfection

Sitter och lyssnar på Guns N Roses' nya platta, "Chinese Democracy", och jag måste vara ärlig och säga att jag aldrig trodde att GnR kunde låta Så bra. Kanske de där 17 åren, eller hur lång tid det var sedan förra plattan kom, gjorde susen?
För fy vad det här är bra. Det här är så jävla äckligt snuskigt bra. Speciellt låten "IRS".
Jag lyssnar på skivan på deras myspace, så jag har andra sidor uppe samtidigt. Så när jag satt och lekte på Facebook, spelas den här låten upp och JA, säger jag. Så jävla klockren låt. Ni vet när man hör en låt, och bara "NEJ, jag behöver inte ens förklara hur bra och fantastisk den här låten är, för det är bara så det är så shut up alla som inte tycker samma sak"? Det är så jag kände när jag hörde den här låten.

Shit. Inte trodde jag då att jag skulle kunna älska en Guns N Roses' skiva, och framförallt låt. Galet. But I like it.
Nu kommer säkert alla skratta åt mig för folk i min umgängeskrets vet vad jag har ansett om Guns N Roses förr, men tja, man får väl ändra sig? För fan. Ja. Så jävla bra platta! Gah.

"IRS":


Ha en nice kväll y'all!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0