MEMORIES AND SHIT

Jag sitter och lyssnar på "Supernaturally" (Nick Cave) och samtidigt som jag diggar och ryser och allt bra, slår det mig hur sjukt bra vän jag är med mina kära små älskade familjemedlemmar just nu.
Kanske låter dom en "Duuuh!"-situation för er som läser, men jag ska säga er det att jag inte har varit vän med Alla i min familj på en och samma gång, that wasn't a part of the whole thing before. Men morsan och farsan och jag funkar ihop, vilket är jävligt skönt.

OKEJ, intressant för er att veta?

DAAH.

JAJA:

ETT KLIPP FRÅN SOMMAREN 2007, @ CHRIS CORNELLS KONSERT PÅ ANNEXET I STOCKHOLM. MEMORIES. OCH SNART ÄR DET DAGS IGEN, CHRIS! CHRIS! CHRIS!!! "Black Hole Sun".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0