Sunday

Jag älskar Mods.
Igår var en favorit i repris menande mig, A och M dansandes på borden. Jag minns att jag skrek till S: "NÄSTA DM-LÅT DU SPELAR HOPPAR VI UPP PÅ BORDEN OCH DANSAR TILL!"
Och well, Depeche sattes igång och vi hoppade upp på borden, askalaspackade och glada.
All I can say is: Grattis på födelsedagen, A. Hoppas du hade det fun, för jag kan försäkra dig om att jag och alla andra som var involverade igårkväll/natt/morgon/whatever hade Så Jävla Roligt. Bästa kvällen på länge.

Och så satte jag mig på bussen hem, och med "In your room" högt,. högt igång på walkman'en, insåg jag att fan, det är bara lite mer än ett halvår tills vi ska se dom, A och jag. Shit. Jag tänker vintern 05/06, jag tänker 98, jag tänker allt.
Och så inser jag och börjar böla. Fast inte på bussen, då log jag bara. Tror jag. Jag minns inte.

Tack alla vackra och underbara i min närhet som gör mitt liv sådär pinsamt underbart from time to time.
Utan er, ingen jag. I love you.

... And I love  this song, ovanstående jag skrev om, "In your room", just nu favoriten i skivsamlingen, plattan är asbra, låten är perfektion. Från "Devotional"-dvd'n...

Ha en skön söndag!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0