Scream

Alltså jag vet att ingen kollar/lyssnar på videorna jag lägger upp här på bloggen, och det förstår jag då jag inte heller brukar kolla på varenda jävla video folk lägger upp på sina bloggar, bara på de som verkar goa.
MEN MEN MEN SNÄLLLL-L-L-LA folks som läser denna bloggen, ni typ tre pers eller vad ni kan nu vara för antal, jag rekommenderar denna videon mer än någon jävla video lagt upp innan.
Folk gillar väl Timbaland? Eller är han "ute" nu?
Anledningen till han har hållt käften ett bra tag nu, är för att han har spelat in min gamla husgud Chris Cornells nya platta, en platta jag pinsamt nog inte minns namnet på just i skrivande sekund... pi-insamt...
Saken är den att jag lyssnade på några spår från den nya skivan för några månader sedan, och då blev jag bara besviken och sur och hatade Timbaland över allt annat för att han "lurat in" Chris i sin musikvärld.
Detta tar jag nu tillbaka och ber mr. T om förlåtelse.
För när jag nu i morse satte på spåret "Scream" blev jag så överlycklig att jag vet inte vad. Har inte ryst så mycket utav en låt på duktigt länge.

Så nu måste ni lyssna på låten, jag tror faktiskt att ni kan gilla den. Lite sådär Timbaland, lite sådär Chris Cornell. En jävligt bra kombo, if you ask me...

Ha en nice lördag, ya'll!

Peace.
/Liv.

Das video:


Bra kombo, som sagt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0