What do you do?

1. Jag älskar kollonin. Snälla gubbar som gör ens dag. (OKEJ, det där lät väldigt perverst, dom är Inte snuskgubbar, utan sådana, ni vet, snälla gubbar som vinkar god morgon till en och sedan låter en vara, som många andra cp-gubbar inte gör... Så don't misstolka mig, bra gubbar, bra gubbar.)
2. Det här är det närmaste perfektion man kan komma, if you ask me. Först, låten, "Alive", ett mästerverk och jag antar att många har försökt närma sig den här låten med andra låtar, men precis vid kanten till besegring har "Alive" ett final slag som bara POW och så var dom borta. Det GÅR inte att överbemästra den här låten, det går inte att gör ens i närheten av liknande låt. Alla låtar som man tycker är skitbra är katastrof i jämförelse med "Alive".
Second, framträdandet, herregud, framträdandet. Som bekant är jag ett riktigt stort fan utav 90-talets härliga MTV Unplugged, speciellt Pearl Jam's. Det är ren njutning.
Det är denna spelning jag lyssnar alt., ser på när dagarna är dåliga, dvs, tja, ungefär varje dag.

Jag vet att ni inte kommer kolla, men jag lägger ändå upp den. HAH!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0