We're faithfull

Trött som ett fucking freak men det gick fett bra idag.
Imorgon är det fredag och fy faaaaan vad jag ska sova på lördag.
Har precis fått min dagliga dos Pearl Jam.
Yes, it's true, jag måste få en dos PJ varje dag, annars vettefan vad som kan hända...
Lägger upp "Faithfull" här, minns första gången jag hörde den låten.
Kissade fan på mig av förälskelse. Så fantastisk, så jävla powerful.

JAJA.

Imorgon är det en vecka kvar till lönedag. Då blir det supa och trevliga saker like that.

Näe, nu ska jag sätta in en prilla i käften och joina mamma framför tv-slappandet.

(Ja - jag snusar OCH röker. Dock snusar jag bara när jag inte har mycket pengar, like now. Mami var schysst och köpte en dosa till mig. Löv jo.)

På tal om ingenting vill jag träffa en musikalisk man och bli kärkärkär. Uh.

Och på tal om "Löv jo" saknar jag Amanda... Buhu. Men söndag, söndag...

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0