Som om jag skulle glömma...

tänkte jag, men på något sätt har jag gjort det. Glömt. Eller snarare förträngs skulle jag tro.
För precis ett år sedan låg jag på sjukhuset, var nyopererad och hade en konstant smärta i magen 24/7.
Ni vet, när såret börjar läka börjar det klia som in i helvete, men man kan inte, man får inte klia... Mardröm.

Så, ett år har gått och jag kan inte riktigt första det om jag ska vara ärlig. Ett år som var ett helvetesår, 2007 var verkligen ett av de värsta åren, högt upp på listan efter perioden 95-98, tre år som nog inga bedrövelser kommer toppa. Men jag klarade mig igenom det, och sitter jag idag ett år efter.

Ibland förvånar jag mig själv om hur psykiskt stark jag egentligen är.

Ett år. Shit, ett år.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0