Power to Change

Onsdagmorgon, helt okej väder ute, dock är jag lite orolig över halvmolnen som kommer hitåt. Bort, bort!

Vet ni? Idag är dagen D. Dagen då jag ska sluta röka. Tänk va!
Efter fem år som rökare börjar det sätta sina spår, så som ständig halsont, förslöad kropp och lungont.
Ja, det är sant. Har rökt så Äckligt mycket, speciellt de senaste två, tre åren.
Känner mig alltid så äcklig när jag röker, har enbart gjort det för beroendets skull.
Det är en ångestgrej, liksom. En DYR ångestgrej dessutom.

Okej, inte för att det är fräshare, men jag går över helt och hållet till snus. Dock snusar jag mest när jag är hemma, det är då nikotinberoendet är som värst, men även när jag är ute bland folk. Jag skiter ifall folk tycker det är äckligt att en brud snusar. I mean, så länge man har ett paket tuggummi i väskan är det a piece of cake.

Vill få tillbaka mig gamla jag. Har förvandlas till en äcklig, rökande blåval, inte bra!
Wish me luck, för fan!

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: vivvz

good luck honey!

2008-05-28 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0