Lycka

Igår köpte jag en apsnygg svart klänning och ett par svarta sommarskor.
Jag blev glad.

Något annat jag blir glad är musik. Okej, vem blir inte det...
Som de flesta nog har märkt vid det här laget, gillar jag Pearl Jam. Mycket.
Det är svårt att förklara vad det är som är så fashinerande och underbart med musiken.
Tror det är någon blandning mellan Eddies mörka, vackra röst, de fantastiska musikerna och det speciella soundet.
Allt, med andra ord.

"All or none", från Benaroya Hall -03. Så jävla, jävla bra. Vackert är ett litet ord.
Hörde rykten om att dom är på g med ett nytt, nionde album. Det får mig att le.
Turné? Besök här i Europa.
Jag önskar mig inget annat.

Njut av videon.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0