Det är alltid okej

Leker som vanligt kurragömma med solen
titta inte hit, jag gömmer mig i dina drömmar
sitter, kryper, hoppar, allt du vill
men bara i dina drömmar

kurar ihop dig i försvarsställning
låt oss hoppas på att du lyckas
vi får se

"we don't need no education"
sången från en röst starkare än tusen slag med spikklubba
lillan ligger i gräset och krampar av skratt
själv sitter jag i en stol som borde blivit sutten i för länge sedan
när vi kunde hoppats

jag vill att du ska le så jag har en anledning till att vara sur
ledsen och grå och allt det du inte är
mittemellan, mittemot, mittiallt
börja skratta och låt mig få gråta!

cigaretter i paket,
de försvinner en och en
sugs in likt kärleken på en svettig klubb
ut likt en ångestvind som försvinner ifrån en
cigaretter är inte bra säger man men
vem har egentligen sagt att de inte gör en lycklig?

hit och dit, stanna upp
jag vill se om du kan stanna upp,
eller kommer du kalla mig slö som inte orkar med tempot?

kalla mig vad du vill,
jag kommer alltid vara glad över att jag gick min egen väg

--------------------------------------------------------

nytt, idag, 6/5 - 2008. det är sommar ute och man jag ju inte annat än le. förutom när man tagit på sig för varma kläder när man ska ut till affären. men sådant händer då och då. fortsätt att le så löser sig allt, säger dom.
så, vi får väl le då.
LE.


Kommentarer
Postat av: vivvz

jag kräver ariman imorgon eftermiddag!

2008-05-07 @ 08:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0