Bad day

Idag spelar min största idol sedan barnsben i Stockholm.
Nick Cave. & The Bad Seeds.
Nick Cave.

Fan. Biljetterna tog slut för snabbt och jag var för pank.
Jag tror allvarligt talat att jag aldrig har haft såhär ont i magen inför en sak som den här.
Bara tanken på att en så viktig person i mitt liv kommer befinna sig i samma land som jag inom ett x antal timmar, att han bara är fyra timmar med tåg ifrån mig, det känns. Det känns som fan.

Jag håller tummarna för Grinderman i sommar... Jag måste se honom. Det finns inget annat.

image328
Nick Cave. (Till vänster)

Alla som läser det här och ska se honom ikväll: NJUT åt mig, okej? Och njut över att ni får se vår tids mest musikaliska geni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0