Wahlbeck

"Slakta Ullared!, det är vårt motto
Vi har gjort egna klistermärken
Bränn ner hela skiten!
Ullared, det är ingen bra by.
Bränn ner den, utrota den.
Detta Dåliga Ullared.

Tralalaaaalala Tralalalalalala"

Ah, Peter Wahlbecks "Ullared" är så jäkla rolig. Hoho.

Today ska jag till sjukhuset för återbesök. Ni vet såndär "6 månader sen sist"-besök.
Bror följer med, fast han inte behövde. Well, I guess han skulle vara bra till hands om det är något bad dom säger.
Men det ska dom inte göra, jag har mått sjukt bra sedan operationen.
Förrförra gången jag var på återbesök fick jag veta att min mage var cp och dom skulle gräva i den. Inget allvarligt, men man blir chockad och ledsen, och den gången var jag där själv. Inte roligt. Plus att det var dagen före studenten. Hurra!, liksom... Awell.
Vi får hålla tummarna, helt enkelt.

För övrigt är Sean Penn dagens man. Mäktig, helt enkelt.
Nu; snus och manusskrivande.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0