Man får hålla tummarna

Var precis inne på min gamla hjälte Chris Cornells hemsida och kollade in lite turnédatum med mera.
Han kommer till Århus.
ÅRHUS.
Varför inte Köpenhamn? Skit.
Så länge jag inte vinner en sisådär trettio miljoner, alt., får ett jobb, kan jag bara drömma om att kunna se honom där.
Men jag ska vänta och se om det dyker upp några fler datum, vilket det starkt känns som, hur som helst är det riktigt härligt att en mega Europa-turné verkar vara på G i sommar för Chris och bandet, precis som förra sommaren, då jag, som nog hela världen vid det här laget vet, såg honom, på Annexet i Stockholm.
Ni vet, man vill ha mer. Fast tiden efter konserten i somras gick jag mest runt och var helt paff över att jag överhuvudtaget hade sett honom. Det kändes helt enkelt inte som något som skulle hända mig. Men där ser man.
Hade varit roligt att Chris i Århus, som sagt, men det är så jävla långt bort osv, så jag får vänta på att andra datum lite närmare, förhoppningsvis, dyker upp.
Och det var bara få biljetter kvar till konserten i Århus som ska äga rum i slutet av juni, om jag inte minns fel, så det känns ganska omöjligt.

Jag hatar att vara pank. Jag verkligen Hatar det.

In på arbetsförmedlingens hemsida ännu en gång... Kan lika gärna sätta den som startsida, så mycket som jag hänger där nuförtiden... Bröl.

Ha en fin dag allesammans!

Peace.
/Liv.

image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0