Thursday

Godmorgon/förmiddag.
Igår var så jävla mysigt. Tack, A. Sure, jag fick ett smärre utbrott där i början, men det var behövligt!
Sedan fortsatte vi kvällen som om inget hade hänt, flummade, skämdes för  fotbolls-Sverige, diskuterade hur många DM-konserter vi ska gå på nästa år, med mera.
Efter matchen kom Älskade Sofie och Sofia, herremin vad underbara dom är! Två helt fantastiska tjejer som både jag och A måste hålla upp kontakten med, dom är för fina för att tappa kontakten med. Love you, girls.

Igår var så behövligt. Tack alla.

Nu lyssnar jag på "Home" och har fått ett gäng snusar (eller vad säger man? en snus, flera snusar? Låter rätt, men ändå inte...). Blir nog en liten runda senare, alltså ut och gå lite. Min kropp skriker efter motion... Men från och med juli blir det motion så det räcker och blir över! Nice!
Längtar till lördag, Skryllis. Jag vill bara bort ut i en skog, långt (eller egentligen inte alls så långt bort, men det känns så när man väl är där) från Lund och alla (några) cp'n, sjukt skönt.

Ha en fin dag allesammans, trots att jag vid skrivande stund ser ett par mörka moln en bit bort, possibly på väg hitåt... Uh.

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett att man är inräknad i ni-är-så-underbara-och-jag-älskar-er-kategoring...

2008-06-19 @ 11:42:39
Postat av: leev

åh, känner jag doften utav tycka synd om mig-viveka? nej men så trevligt!

du har verkligen ingen aning om vad som hände igår, va? sanslöst, compeltely sanslöst!

2008-06-19 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0