The week(end)

After a hell of a studentvecka känner jag på mig att den här veckan kommer gå i slöhetens och pusta ut-tecken.
Detta är vad jag har planerat so far (varning! Don't expect anything megafancy osv, I don't päll, you know...):

Today, tuesday: Blir mest DM, softandes. Jag är seriously skittrött, känner hur min kropp skriker efter lite slapphet.
Onsdag: A kommer förbi en stund på efterm., and yes, ni gissar rätt. Hon kommer hit för Sims... och för mitt sällskap, I hope!
Torsdag: Don't have a fuckin' clue... Ant. lite Arre på kvällen, as usual...
Fredag: Är ju fuckin' midsommarafton då, eller heter midsommarafton? Fick någon knäpp och får för mig att det heter något annat... Hrm... Awell. Hörde något om att dra ihop folk och hitta på någe, I'm pepp, I guess.
Lördag: Moder har fått löningen, och vi talkade förra helgen om att dra till Skrylle och vandra runt lite. Vet inte hur länge jag har velat åka ut i skogen och bara sätta mig på någo random sten och skriva. Mysmys, så det blir antagligen det som händer. Sedan är det jobb @ night.
Söndag: Söndagsfika, antar jag...

Kul vecka, huh? Nja, kunde ju varit mer fabulous, men I don't give that much damn faktiskt. Som sagt är jag jäkligt trött och schleten efter förra veckans bravader, så det ska bara bli skönt med en slappevecka.

Miao.
Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0