Studenter och bröl.

Igår var en massa trevligt. Älskade A tog studenten och jag är så, så stolt över henne. Hon fick sjukt fancy saker, värda jag vet inte hur mycket pengar. Men hon förtjänar allt, dubbelt upp, något så otroligt. Min älskade bästiz.
Min kamera hade inga batterier så jag kunde inte fota henne, sjukt jekla störigt. -_-
God smörgåstårta som kock-farsan hade gjort, jordgubbstårta, och alldeles för mycket Asti.
Alltså, inte så mycket så att jag blev dräggig, men alldeles för mycket i den meningen att man inte behövde tänka på hur mycket man kunde dricka. Och you know, det finns inget godare än Asti. Inget, inget, inget.
Vanligtvis brukar jag inte vara så förtjust i vin i någon form, men det här mousserade är gaaaaah.
It makes you feel like Homer Simpson.
Jag kunde lätt blivit alkoholist tack vare Asti, men that won't happen! Bara nästan. Höhö. (SKÄMT!)

Idag är det Kattes student (Katedralskolan...), alltså ingen snobbstudent som ska gå till. Känner verkligen null människor på Kattis. Eller jo, typ tre, men ingen som jag bara CHA BÄSTIS!, när jag träffar dom.
Jaja... You get it...

Imorgon ska jag hinna till tre studentfester, tre studentfester som jag vill till Sjukt mycket allihopa, men jag kommer som in i helvete inte hinna, speciellt med tanke på att jag är pankis och måste gå mellan ställena. Fast mellan två av dem är det inte så långt gångavstånd, så jag antar att det blir de två jag går på... Hrm, awell...
Om tre dagar är det exakt ett år sedan jag tog studenten, HELVETE vad tiden går!
Ångest, ångest, ångest på många sätt och vis... Uh.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på HENRY'S DREAM (Caveplattan...) och njuta. Lövlöv.
Btw, eller inte btw men ändå, bli fint väder för helvete. Bröl.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0