Skryta osv

Eller man kanske inte kan kalla det skryt men what ever -  DAEMN vad snygga vänner jag har!

Några bilder från dagen, JAG VET att min kamera suger rövsnopp, men ge mig en miljon så kan jag köpa en ny, HAH! :

Först ego-jag med nya luggen. Den vänjs in, den vänjs in.


S-Ö-T-A Vivvzziee (also known as Viveka) på hennes balkong. Hiho.


Gullig flikkah.


Vivekas APsnygga tvillingsyster Petra. Ah, dag blev lesbisk för en sekund när jag såg henne.


De tu. Sötisar.


Mötte därefter upp min bästiz Amanda. Seriöst, det är fan sanslöst hur vacker hon är. Miao baby. Love you.


Tösabit. Och en äkta Lundabuss där bakom.


Och nu sitter jag här hemma och lyssnar på bob hund, samt har ont i fötterna. Alla är på bal och är äääänsaaaam. Känner mig som fucking Askungen, haha. Hoppas det kommer något ball på TV, annars pinkar jag på mig, eller något.

Ha en skön kväll allesammans!
Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0