It's getting dark

- Ja, mitt hår alltså.
Har inte färgat håret sedan 2005, så jag kände att det var pretty much time nu.
Inte för att min naturliga hårfärg är Så hemsk, men jag har längtat efter en förändring av detta slag ett bra tag nu.
Bara... färga något nytt... Ungefär som en ny start på allting, känns det som.
Den senaste tiden har varit cooockooooo, jag har lämnat folk efter mig, människor som jag trodde jag skulle klara av, men apparently jag inte kunde. Det bästa man kan göra i sådana situtation är att bara släppa taget.
Det är bättre än att fortsätta vara i skiten och tro att det ska gå över... Det Gör Det Inte. Tro mig.

Så nu är mitt hår på väg att bli mellan-/mörkbrunt, vilket är Jääävligt nice! Har fått höra att svart skulle vara my thing, men jag hade svart många, många gånger när jag var 13-14ish, och allt jag kan säga är... Never again.
Jag gillart inte. Kanske på andra folks, men inte på mig. Sådetså. Moha.

Jaja. Färgen ska vara inne i 15 minuter till... Waiting, waiting...
Sedan ska jag lyssna på DM, samt kolla på lite mer Edward Norton-filmer.
Han är min nya Christian Bale. Fast ändå inte, Bale är 865746752692 gånger bättre.
Och då tycker jag ändå att Norton är cpmegasjuktbra, så det säger en del...
Gahwd, jag älskar bra filmer och bra skådespelare. (No, shit.)

Ha en skön lördag!
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0