Finally!!!

Jaaa! ÄNTLIGEN, äntligen! Nu har jag snart den älskade filmen "Rosencrantz and Guildenstern are Dead" hemma, helt, helt underbart! Inte för att jag har sett hela filmen på en och samma gång någon, utan bara delvis på youtube, men nu har jag snart Hela filmen hemma. Wiie.
Rosencrantz spelas av min favoritskådespelare all over, Gary Oldman.
Finns det någon som har "bevarat" sig bra i skådespelarvärlden är det fan Gary.  Trots att han röker/rökte/vet inte om han gör det längre. I mean, mannen fyllde 50 år i mars, och han ser fortfarande lika bra ut som han gjorde när han var 30. Vacker är ett milt ord för att beskriva honom, men jag väljer det i denna mening då jag inte kommer på något bättre för tillfället. Haha.

Som Stansfield i "Léon" är han underbar, som Dracula i, tja, heter den kort och gott bara "Dracula"? Minns ej... Som Sirius Black i "Harry Potter"-filmerna, som Jim Gordon i "Batman"-filmerna, osv, osv...
Och sist men verkligen inte minst, som Rosencrantz i "Rosencrantz and Guildenstern are Dead".
Puss på honom.

Nu ska jag iväg och handla snus och mjölk, på återseende!
Peace.
/Liv.


Gary Oldman som Rosencrantz från "Rosencrantz and Guildenstern are Dead", en film som har hela 18 år på nacken, den är nämligen ifrån 1990.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0