Dig yourself, Lazarus

Idag är det onsdag vilket innebär lönedag. Har redan varit till affären, köpt hårfärg, myntathé, äpplen, skvallerblaska, batterier, samt cigg. Älskar myntathé:t, det är både underbart gott, samt väldigt bra för magen! Bra för min som har en mage som är lika med cp...
Och damn, jag tog en nyans för ljus hårfärg. Smart? Men okej, det är typ ingen skillnad alls, men ändå, ville ha samma färg... Jaja... Doh, doh...
Det bär av till kära Arre (se. Ariman) på eftermiddagen, en liten minilunch, kanske. Vi får se hur min ekonomi och mage mår då. Ska även lämna en massa pengar till A som sedan ska föra över det till den som ska ha dom. Jag vet, kanske fånigt, men enda valet.

Well, well. Awh, jag längtar värsta mycket till imorgon, då jag och min lille-lillebror ska in till stan och äta lunch. Ska bli sjukt kul! Och flummigt, om jag gissar rätt... Haha.

Awell. Bara för att "hedra" eller vad man ska säga, min lillebror, så blir dagens video DM's "Enjoy the silence" från One night in Paris-DVD'n. Varje gång min lillebror hör/ser det här klippet ryser han som ett as. Det är alltid gött med syskon som har i princip Exakt samma musiksmak som en själv, me like!

Näe, nu ska jag gå och skölja (stavning?) ur mitt hår, sedan läsa den dära skvallerblaskan, och om jag hinner, se "Léon". Sjukt sugen på att se den filmen!

Ha en fin dag allesammans!
Peace.
/Liv,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0