Clothes, clothes, clothes...

Sommar/höstgarderoben ekar tomt. Varenda suck hörs 17 gånger, vilket inte får en på allt för underbart humör.
När löningen kommer bär det av till stadens erbjudanden. Och vet ni? HM har äntligen börjat komma på fötter igen!
Yes, it's true! Här är lite stuff som jag dreglar extra mycket efter just nu:



Sedan, om jag var miljonär osv, hade jag åkt över till närmsta Donna Karanaffär och shoppat loss, seriöst: Dregel.
DKNY är Lätt min favdesigner. Just look:




AND THE SHOES:




Gawhd. Well, tja, pengar hade ju underlättat En Del, om man säger så.. Buuhuu, jag vill vara rik.
Kan inte typ någon rik jävel á la Paris Hilton skänka lite cash till moí? Haha, fat chance liksom...
All I can do is hoping... and waiting...

Peace.
/Liv.

Kommentarer
Postat av: vivvz

OMGOMGOMG!

fett snygga kläder! HM sakerna var najs! var är skorna ifrån?

ses sen!

2008-06-16 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0