VAFAN, Chris!

Det här är första gången jag n-å-g-o-n-s-i-n kommer säga något negativt om min älskade Chris Cornell:
Låten han lagt upp på sin myspace - Seriöst???? JÄVLA skit-Timbaland. Hur fan kan han stå för den låten?
Förlåt... jag gillar verkligen inte den. Fine att CC kanske vill pröva på något nytt, men att låta Timbaland hålla i en del av tyglarna är fan bara fel.... Jag hoppas Verkligen inte att resten av skivan låter så... då blir jag lite ledsen. :'(

Vafan hände med Euphoria Morning- och Carry On-Chris...
SUCK!

Skrev ett megainlägg här innan, men allt raderades. Fuck. Orkar inte skriva det igen, guess det ändå bara var en massa gnäll... eller något. Jo one thing though, min morsas jobb är cp i huvudet, så hon ska antagligen säga upp sig.
Dom förtjänar inte en så bra och hårt arbetande kvinna som henne, det enda dom gör är att klanka ner och klaga på henne hela tiden... Fuckers! Go mom, go mom!!!

Här är jag, btw:
 - håret är som sagt brunt. Ye, ye, ye.

Jaja... Trött. Ha en fin dag allesammans!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0