ABC

Jag hatar mitt liv.
Jag vet inte om det har framkommit tidigare i den här bloggen, och om det har så ber jag om ursäkt för att jag upprepade det.
Det är mest i mig själv, om inte helt och hållet. Så jävla trött på hur jag agerar, hur jag har agerat, vad jag gör.
Jag gör ingenting. Mitt liv är lika innehållsrikt och spännande som en tom konservburk.
Jaja, jag vet hur man säger, att man för göra det bästa av det, att det bara är du och ingen annan som kan göra något åt skiten. Men fan det är så jävla svårt. Och för varje dag som går hatar mig själv mer och mer och blir mer och mer frustrerad över att jag är en så sjukt misslyckad individ.

Suck.

Vad fan ska man göra... ?

Ha en leende söndag, ni iallafall.
Nedan är en av världens bästa låtar.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0