Saturday

SÅ JÄVLA TRÖTT.

Sitter och lyssnar på den dagliga (morniga? varje morgon'ish) Pearl Jam-dosen och dricker svart kaffe.
Annars går inget ihop.

Vid tre ska jag träffa min älskade Amanda. Har fan inte träffats på Över två veckor, och nu snackar vi om två tjejer som är vana vid att ses varje dag! Men hon har varit uppe i Torekov och jobbat röven av sig, och jag har jobbat VARJE natt sedan den första... No time to ses, tyvärr... :/ Och ja, jag vet, många tänker "men Får man verkligen jobba sju dagar på raken?". Egentligen får man inte det, om man själv inte väljer det. Jag valde det, för det är både ett vikariat och sedan mina vanliga söndagar... Men i augusti har jag inte söndagar längre, så då är det chill on the hill. Höhö.

Damn, jag måste verkligen duscha... Haha. Mitt hår är sådär "inte tvättat på två nätter och dessa två nätter har det regnat As Hell och håret har format sig lite som det vill"-fräscht. Så kan det gå!

Röksugen.............. GAH.

Jaja, ha en fin lördag, trots att vädret suger znopp.

Peace.
/Liv.

Det här är så jäääävla bra, alltså, både låten, men framförallt Eddies röst. Det är galet hur han kunde mixtra och leka med sin röst during his younger days. Sure, han har amazing röst nu också, men ja, cigaretterna har tagit sitt, och rösten är inte densamma... Så kan det gå! "Even Flow", MTV Unplugged.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0