Pearl Jammania

Alla amerikaner ska vara Så glada över att dom är amerikaner i år. Dom ska vara äckligt glada över det.
I mean, först en rätt mäktig east coast-turné, och nu om cirkus en månad en ungf 1 månad lång soloturné för Eddie.
Ni ska vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla lyckliga.

Så här sitter man som en och annan fattig svenne och önskar att man vara en sisådär 100 000 kronor rikare så man kunde åka över och njuta lite grann... Men nej, nej, jag ska tydligen vara född to be a fattig svenne, så  jag får stanna här på andra sidan Atlanten och fortsätta att Vänta, vänta, som det känns som jag har gjort i år och dar nu...
Jag hatar Sverige. En rövhål, det är var det här är.
Man skulle kunna säga att det är Alfons Åbergs rövhål.
Don't get it? Fredrik Reinfeldt = Alfons Åberg. Likheten är sjukt slående. Och sedan, ja, han styr Sverige (tror han iallafall, inte fan styr han mig iallafall...) och Sverige är som sagt ett stort rövhål... Så ja, något plus något är likamed sanningen.
Moha!

Så vi får sitta kvar här, vi Européer som inte har money enough till att kunna åka över till the US, vi får sitta kvar här och hoppas som Fan på att efter att den ryktade nya, Nionde, skivan, som antagligen kommer släppas någon gång nästa år om ryktena förhoppningsvis är sanna vilket jag med stor sannorlikhet tror, kommit, att dom kommer åka till Europa Någon gång. Jag lovar er, jag kommer blki så jävla frustrerad annars. Om dom har en omfattande USA-turné nästa år, kommer jag fan åka över till the US, jag orkar inte vänta längre! MAX ett år till, MAX!

... Det enda positiva i hela den här tjottaballongen är att man hinner jobba ihop fett med cash för nästa års spelningar.
Jag har inget jag ska se nu framöver. Förutom bob hund, i Helsingborg, och någon dag på Malmöfestivalen.
Och Chris Cornell. Om hans Europaturné kommer vara i år, annars blir ju det och nästa år...
Jag ska se Pearl Jam överallt i Europa. Eller okej, kanske inte Överallt, men åtminstone på så många places som jag har råd med och så. Men som sagt... Jag har ett heltidsjobb nu, och om jag sparar nearly everything...
Det blir A Looot of money, dudes!
Längtar!

Wellwell, nu ska jag sluta att tjata om Det, och istället fortsätta lyssna på fantastiska Led Zeppelin och kolla om jag har fått något besked på studera.nu ang. kurserna jag sökt...

Ha en skön dag idag, allesammans, the sun is shining!

Peace.
/Liv.


Vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0