I'm gonna shop til' you shut up

Nu blir håret svartbrunt. Det funkar inte med brunt. Jag ser ut som ett jävla retard efter ett tag. Det är snyggt i typ två dagar, sedan blir det åt helvete igen, fast det är permantent... Gaaah, mitt hår sär!

Annat som införskaffandes var ny mascara (ooh, how needed!), svenska Elle, av någon jävla anledning... Och typ frukost. Brämhults smoothie! Blåbär och hallon... så jävla gott... Och tja... och inte så mycker mer, typ... jag vet inte... minns inte. Haha. Batterier! Sedan ville jag dra till Media Markt och shoppa loss på skivor och live-DVD'r, men jag hann stoppa mig själv. Haha. Får ta det nästa månad, när min första fedelön kommer! Wiie.

Jag tänkte... vad fan händer framöver?
Ni får ursäkta, men jag måste punktera upp lite.
Helgen - Tror vi skulle dra till Ven någon dag med Eva. Mys.
28-29-30/7 - LEDIG! Så jävla party. Kommer säkert bli lite supande, samt Tivoli i Kphmn I guess.
15/8 - Jag blir 20!!! Dock jobbar jag, så det blir inte så mycket supande.
16/8 - Typ enda dagen jag åker in till Malmöfestivalen, dels pga att jag jobbar alla andra dagar, plus att det är så sjukt sucky artister i år. Lille Thomas har iallafall något sidoprojekt som ska spela på någon random scen... Ska se honom med Anna H från min gamla klass. Sjukt party! Lite vin på det så är allt fabulous.
31/8 - Anna, min bäztiz, blir 20!!! Blir säkerligen utgång utan dess like. Haha.
1/9 - Jag börjar plugga. Freds- och konfliktvetenskap, som sagt. Mys att Holly också ska plugga på universitetis, då kan vi vara små universitetare tillsammans, ajt, babe? :)
6/9 (tror vi iallafall blir datumet) - Min och Annas 20årsfest. Fy fan vad det kommer bli ni-ice. Stora drinkbål och hela kittet. Lovely.
Sedan vettefaaan... Jag vill ha en massa spelningar inplanerade! Men I guess att jag får vänta till next year... :/

Nu ska jag snart skölja ur mitt hår. Sedan vid sextiden bär det av in till stan för att möta upp min kära moder och hämta ut "The Dark Knight"-biljetterna! :D Fan, det är imorgon vi ska se den, alltså! Haha, tro det eller ej, men jag börjar fan bli lite pirrig nu alltså. På tal om Batman så hoppas jag verkligen att hela Christian Bale-grejen lugnar ner sig. Fan, den mannen förtjänar inte dålig publicitet. Inte för att jag känner honom, han kanske är ett psycho, men fan, han är typ den enda skådespelaren jag gillar... Okej, det där var en fet lögn, men han är typ den enda skådespelaren som jag älskat VARJE film den varit med i. And that's true. Keep on rockin', Bale, låt inte din äckliga morsa och syrra förstöra din karriär.

Awell!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0