Half

Jag är så sjukt, sjukt trött... Herregud. Och nu måste jag Resa på mig och Gå till köket och Laga mat.
Fuck no.
Men jag måste. Och I have to admit, jag är också sjukt hungrig. Har inte ätit ordentlig mat på flera dygn nu.

Äsch, jag är inte intressant idag (om jag nu någonsin är det...), är alldeles för trött för att kunna luska ut något smart och kul och bra att skriva.

Men EN sak: FUCK YOU, TV 3!!!! Sedan i tisdags har det stått i alla fucking tidningar att den "Kiss Kiss Bang Bang" som dom visade igår, skulle vara en från 2000 med bland andra Stellan Skarsgård.
Så jag tänkte ojsan hoppsan, två filmer som kom med fem års mellanrum, med samma namn. Men well, well.
Sedan, efter att ha slötittat på "Bams unholy..." vad det nu heter, zappar jag över till 3:an under en reklam,

OCH V-A-D SER JAG INTE DÅ???

Ja, ni tänker rätt, den fucking "Kiss Kiss Bang Bang" är inte den med Skargård, utan Val Kilmer- och Robert Downey Jr- "Kiss Kiss Bang Bang" som är jag Älskar så Fruktansvärt mycket, som jag har tjatat om så sjukt länge.
Tack, TV3, för att ni är sämst. Suck.

Så, efter det dampet är jag återigen tillbaka på platsen som segt, trött äckel. Det är fint väder ute, så gå ut och lek istället, eller något.

Lägger upp nedanstående video ist... Vet inte vad jag ska säga/skriva. "Burden in my hand", en utav Soundgardens absolut bästa och vackraste låtar. Underbart...



Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0