HAHAH

Alltså.... Haha, sjukt flummigt.
Ingen idé att jag försöker förklara, ni skulle bara tycka att vi lundabor är ännu sjukare i huvudet då...
Sedan ser man en av dom stå och pissa vid en buske... Tänk att små barn springer runt där och leker om dagarna...
Haha, jaja, dom kommer ändå göra samma sak när dom är 24. Haha.

Fan vad jag flummigt. Jättekul när man sitter hemma och ska iväg och jobba... Hade behövt en dos Amanda nu!
Men på torsdag ska vi leka, min älskade bästis och jag. Gosh, "bästis" känns så jävla 14-årigt, men vad ska man säga? "Bästa väninna"? Då känns det bara kärringaktigt, alternativt pretto.
JAJA.

Nu ska jag lyssna på massa Pearl Jam och sedan gå och sova om någon timme eller två.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0