Fittfluga

Den låter mig vara ifred cirkus 20 sekunder, sedan kommer den igen... Come one, gimme a break!


Det är torsdag. Det är torsdag och jag måste fan ha ätit något dåligt för hell vad jag mår kasst.
Fun. Jobbat, inte lika fun. Var så jävla trött att jag knappt kommer ihåg att jag gjort det.
Idag ska inget göras. Vill kolla på Harry Potter, dock tror jag ingen annan vill göra det så screw that or something.
Är på ganska dåligt humör, så ni får ursäkta mig.

And jag vet inte hur mycket pengar som gick åt vin och cigg igår, jag ska nog inte räkna ut det.
Hello ångest, liksom.

Vill till LA. Av någon anledning, finns ingen clear reason for it, men ändå. Jag vill.

Mor har fått jobb på CDON. Grattis bästa.

Nu ska jag... göra något annat. Kanske dra till AG's och köpa en skvallerblaska.
Gosh, min vardag suger. Jag vill bara flytta till lägenheten NU.
Och få ett nytt jobb där man tjänar värda pengar.
Jag hatar att vara nearly broke all the time.

2 weeks, btw. Btw? Nej, inte BTW. 2 weeks iallafall.

Just det. Idag är det exakt prick på dagen den senaste operationen ägde rum. Dom splash splash cutting up her stomach, take out some things, nothing's wrong, let's sy ihop allt igen.
Och jag wake up wake up, oj min mage gör fittont, oj jag kan bara ligga på rygg. Och jag när jag kan stå upp efter ett par dagar aouch aouch, min rygg gör mäkta ont.

Sjukhus är inte kul. Fast jag saknar det på ett sätt. Kan låta sjukt. Är nog också sjukt. Att sakna sjukhus. I thinks it's all uppassning och morfinet. Haha druggie. Nerrå.

Ett år som sagt. That's pretty sicko. Det måste betyda att det är Mindre än en månad till det är ett år sedan Cornell-spelningen. Ja det är det. 31:a juli idag spelningen var 27:e augusti 2007. Åh puss vad jag saknar den spelningen. Best day, the best day.

Kiss, kiss.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0