Carlson

Idag har jag skrivit cirkus en sida till på manuset.
Nackdelen med cphärliga inspirationer är att man sedan dagen efter sätter sig för att skriva, har hela den förra dagens tempo dragit till Malaga. Gah.
Så jag försökte inte skriva för mycket, för jag insåg att det mesta nog skulle bli rubbish.
Men litta fick jag iallafall gjort!

JAAAJAAAAA.

Om cirkus timmen åker jag in till staden och träffar Amme och Evve. (Amanda och Elvira)
Wie, wie.
Känns som jag inte varit inne i stan på hur jävla länge som helst nu, förutom när jag varit på bio...
Haha, jag är en sådan nörd egentligen. Antingen sitter jag hemma och skriver/surfar på datorn, eller glor på filmer, eller jobbar asset av mig, eller hänger på Ariman lite då och då. (Inte mycket av den sistnämnda varan på senaste...)

Men jag känner mig pretty satisfied för tillfället. Egentligen är jag inte alls det, nöjd, men varje gång jag tänker på hur många möjligheter jag egentligen Har, får jag bara cp-ångest och brölar. Så jag försöker pola med min tillvaro för tillfället.
Får ta tag i det senare.

MEN några plus leker med mig för tillfället:

1. Det är nästan helt säkert med lägenheten, som sagt. En fin LITEN etta inne i stan på S. Esplanaden med kära Anna. Vi snackade om hur mysiga alla lördagar kommer bli, om man är uppe tidigt kan man gå fem meter från huset, rakt in i stans megaloppis. Lovely! Vi kommer bli som ett par, haha. Bråka och hela kittet. Men det är väl charmen i det hela... eller något. Haha. Nej, men vi kommer liksom inte ses HELA tiden VARJE dag, eller okej varje dag kommer vi nog ses, men inte så jävla mycket och ofta. Hon kommer plugga på Komvux som ligger åt helvete från lägenheten, jag kommer plugga på Universitetet, samt jobba heltid. Så det så! ...
2. Pluggandet, ja. Så jävla lovely. Ser fram emot det riktigt mycket. Har längtat efter läxor. Haha. Kanske inte. Men det kommer vara roliga och intressanta läxor iallafall.

SÅJA, nu måste jag skynda mig och fixa och trixa till mig!

BAJJ!

Peace.
/Liv.


Snyggaste bilden för tillfället:


Kommentarer
Postat av: h

jag längtar också som fan efter plugget! som in i helskotta. och jag slutade gymnasiet i våras. men iallafall. jag vill träffas! typ fika eller ta en öl. snällasnällasnälla!

2008-07-30 @ 17:40:23
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: Liv

jaa, det ska bli så jävla nice. liksom universitetet, en helt annan femma jämfört med gymnasiet 'n shit. då får vi pola som fan. XD

jaa, me too! kommer dock jobba varje dag fram till den 10e. :/ men efter det kan jag! hatar kneget, förvandlar mitt liv till ett hell. :/

men som sagt, efter den 10e! MISS YOU

2008-07-31 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0