Att sakna någon

I senaste numret av Veckans Nu! (ja, jag är en nörd...) är det en kort artikel om Mary-Kate och hur mycket hon saknar Heath, och hur hennes saknad blivit vän med spriten etc., etc. ...
Nu vet man inte om allt som står är sant, vilket typ 50% brukar vara. Men om hon kände Heath, vilket nog säkerligen är sant, undra hur det känns... Jag tror ingen vill känna den saknad som dom kände efter H, jag kan inte ens föreställa mig vilken fantastisk människa han var.

Okej, det där didn't make any sense...

Jag blev bara blödig, när jag läste artikeln. Det var något i M-K's ögon på en bild på henne... och den sista known tagna bilden på H bredvid. Det gick liksom inte. Och självklart börjar jag tänka på M, en vän som... ja... för... tre år sedan, i september. Det är så ofattbart.

All min kärlek går till M-K's och alla, alla andra som kände H. Keep on goin', keep on rockin'. Jag tror det är vad H hade velat.

Peace
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0