New year

Nyårsaftonen var en nyårsafton helt i min smak.
Var hemma och käkade en massa gott, bland annat en fisk- och räkgryta med ris och saffran. GOTT.
Älskar fisk och skaldjur.
Sen lagom till tolvslaget hällde vi i oss en massa champagne och vin.
Satt väldigt fint, jag har insett att jag älskar champagne riktigt jävla mycket.
(Men vem gör inte det)

Sen gjorde vi inte så jävla mycket. Firade in det nya året med att kolla på Conan.
Jag citerar och håller samtidigt med vad min morsa och storebrorsan sa
"Det finns inget bättre sätt att fira in det nya året än att fira in det med lite Conan!".
I sooooo agree.
Sjukt nöjd med mitt val av att för en gångs skull stanna hemma på nyårsafton, det var väldigt välbehövt.

Idag ska jag inte göra så jävla mycket, det är röd dag vilket är jäkligt nice, då Får man slappa.
Kanske spela lite Guitar Heroes eller något... (Nörd)


Jag känner på mig att år 2008 kommer bli ett Jävligt bra år.
Många säger att 2007 var ett förändringarnas år, och det håller jag med om till viss del.
Eller det var mer en händelsernas år för mig, för att vara exakt.
Men det är bara något som säger mig att mycket kommer att bli bra det här året, det kommer vara ett Jävligt bra år, som sagt.

Efter förra årets händelser är jag nu Sjukt pepp att få igång allt!
Jobba som en galning och ja, jag kommer faktiskt jobba. Ska göra allt för att få ett heltidsjobb.
Spara ihop pengar, så att jag till förhoppningsvis nästa år kan flytta utomlands.
Great Britain eller Us är det som lockar mig. Min mersmak från London har börjat smyga sig på mig igen.
Fast å andra sidan känns det ibland som att London är lite för stort och livligt för mig, man ju alltid bo i en mindre stad i närheten...
Fast ändå... London är den mysigaste och vackraste staden jag varit i, lugnt.
Aja, we'll see, we'll see...


På tal om verkligen ingenting, eller jo, På tal om nyårsafton - Fy helvitti vad jag älskar "Grevinnan och betjänten"!!!
Igår skrattade jag lika mycket som jag senast skrattade åt "Kalle Anka" på julafton - alltså helt hysteriskt.
Betjänten är så jääävla rolig när han agerar de olika bordsgästerna.
"SCHKÅLL!" Haha.... Hysteriskt!

Nu ska vi snart äta, nice, är hungrig som ett djur.
Kollade precis på "Ronja Rövardotter", kom på TV nyss, den är så fin, så vacker... Börje Ahlstedt är så jävla bra!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0