Ett geni

Mitt i all sorg finns det en skådespelare som jag bara måste nämna/hylla.
En skådespelare som jag antagligen har nämnt tidigare i denna blogg, men det skiter jag i.

Christian Bale.

Seriöst.
Det finns inte ord till hur mycket jag älskar honom i "American Psycho". Alltså, för er som har sett den så menar jag inte "älskar" som i "Ååh, jag älskar hans karaktär, jag vill vara precis som den", utan mer "fyfan vad jag älskar hur han gestaltar den karaktären".
Det är så jävla genialt.
Så fort man nämner mannens namn i detta huset går en kollektiv rysning och beundran mellan alla familjemedlemmarna.
Kort sagt: Min familj älskar Christian Bale.

Se "American Psycho" ni som inte har sett den. Den är sjuk, men den är samtidigt så jävla äckligt bra.

Snart kommer ju även den nya Batman-filmen, vilkens namn jag nu inte kommer på. Heath spelar ju Joker i den...

Men som sagt, Christian Bale - Ett jävla geni, lugn en av de bästa skådespelarna just nu. En snygg sådan, dessutom.


image274
Christian Bales' karaktär i "American Psycho" med yxan i högsta hugg...


Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0