Åh, Gud!

Jag fick precis ett mail från teaterhögskolan i Göteborg. Den 11:e FEBRUARI ska jag på audition.
FY HELVETE!!!!
Alltså, inget negativt menat med "Fy helvete", utan "Fy helvete" vad jag är nervös!
Måste först och främst hitta en bra text som jag kan läsa upp under tre min, sen hitta något mer OM jag skulle gå vidare, inte för att jag har börjat tänka i de banorna, sure, hoppas kan man alltid, men jag har Inga förhoppningar. Eller hur man ska säga. Okej, det där lät som att jag inte alls vill gå vidare, men ja, ni förstår nog...
BAAH!

TUR att både tåg- och bussbiljetterna till Götet är billiga, med min fjöntiga lön hade jag inte kunnat pröjsa hur mycket pengar som helst. Sen måste man också hitta boende, men det kan man nog hitta något billigt...

Någon från Göteborg (typ Sandra. (: Eller du bor väl utanför, men jag antar att du kan ditt Götebörg) som vet vart man kan finna billigt boende?

Aah, har en sjukt konstig känsla i magen just nu. Är glad och lycklig som fan över att jag fick komma på audition, men samtidigt är jag så jefla nervös att jag nästan skiter på mig. My stomach huuuuurts...

SHIT. Shit är dagens ord. Lungan.

Peace.
/Liv.

Ps.
GAAAAAH!!! SHIT.
Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh lycka till :D

2008-01-11 @ 00:13:07
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: Liv

Tackis! ^^

2008-01-11 @ 09:31:51
Postat av: Anonym

Detta kanske kan vara ett lämpligt boende?

http://www.lagenhetshotell.eu/

2008-01-14 @ 13:51:32
Postat av: Liv

Ja, kanske det, tack så mycket för tipset!

2008-01-15 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0