Womanizer

Årets gifts:

¤ Blå-blå digitalkamera. Thanks mom. <3
¤ Apbra högtalare. Thanks again mom. <3
¤ Britney Spears - "Circus" (<3!)
¤ Linkin Park - "Minuts to midnight"
¤ Chris Cornell - "Euphoria morning" (a gift from me to me)
¤ Outcast - "Idlewild"
¤ Mozart - "Requiem" (!!!)
¤ "Om jag kunde drömma"
¤ Någon mangabok... Manga, mom? Haha
¤ Silver n' black armband, sådana där smala som kommer i miljonpack, ya know?
¤ Metallicblå Björn Borg-nessesär. Megastor, me like! Och så lite stuff inuti den som kan behövas. :)
¤ Någon 40-talsfilm
¤ Någon bok om konflikter, seems intresting.
¤ Två snyggelisnygga läderarmband
¤ Choklad i massor!
¤ Money
¤ Säkert mer stuff, me don't remember right know...

Hoppas alla har en mysig julafton, själv ska jag fortsätta med att dissa alla jävla klassiska program (Kalle Anka är det enda som funkar) och typ... lyssna på Brittan eller något... NEJ! Jag ska ju fan kolla på när storebrorsan spelar sitt spel han bland annat fick - GTA IV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Förlåt för dampet, men jag och mina syskon har varit med sedan GTA "föddes", sedan första spelet, så det är extra kul att kolla hur spelet har utvecklats och hur coolt det har blivit. ^^

Ha en skön jul allihopa! Morgondagen blir mellandagsshopping, dagen därpå drinkar på Mods!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0