T

Kalla mig en trendföljare (vad nu det betyder egentligen), kalla mig tråkig, anse att jag inte går min egna väg - Jag har läst boken "Twilight", "Om jag kunde drömma" på sweidsh.
Och vet ni vad? Jag Skiter fullständigt om detta är en av världens bäst säljande böcker följt av en film som setts av miljontals människor världen över.
- För jag vet, jag vet att jag hade älskat boken fast jag hade lyckats upptäcka den utan all publicitet, om bokserien inte lyckats så bra som den har gjort (vilket jag är otroligt glad över, misstro mig inte), hade jag ändå älskat den.
Jag har suttit med näsan i första  boken i serien i cirka 29 timmar. Inte ständigt, men nästan, läsande, det går inte att dra sig ur boken, så fort man pausar sitt läsande, längtar man tillbaka till boken och vill läsa mer, som när man är nykär och vill träffa sin käresta hela, hela tiden.

Så känns det.
And I like it.
Detta är böcker som verkligen målar upp tydliga bilder över vad som händer, det är så fantastiskt skrivet, jag skulle älska att kunna skriva så bra någon gång...
Idag ska jag se filmen, ja, jag väntade med att se den innan jag kollade på filmen, can't wait!

Läs boken och böckerna, ni som inte gjort det än. Och se filmen, inte för att jag har gjort det än, men I guess it's bra, både för att boken är fantastiskt, och för att Edward spelas av Robert Pattinson, och Bella av hon där fantastiska tjejen från "Into the wild", som för övrigt är något av det vackraste jag någonsin sett. Att se dom tillsammans i en film... farligt vackert. That's what the whole thing is about, nearly...

Jaja, nu ska jag sluta tjata, och dra till Nova med morsan och köpa lite stuff. Men lyd rådet: Läs boken/titta på filmen!

Ha en skön annandag jul!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0